dimarts, 8 de desembre del 2009

Casetes de cartró (Cardboard Houses)








Aquestes cases de cartró estàn confeccionades a partir de capces de xarop o altres medicaments, que vaig modificar per decorar l'habitació de les meves filles, que per la nit sempre volien un llumet encès. Amb folres florals dels que abans s'usaven per folrar l'interior dels calaixos, i una mica de imaginació per guarnir-les, voilà!... Com que es poden obrir per la base, (ja que les vaig folrar completament desplegades) hi vaig introduïr una lluminària a piles que podeu trobar en qualsevol Ikea.
Ara que ja dormen amb el llum apagat, han passat a completar l'escenografia nadalenca de casa nostra.

This floral houses are made out of boxes of medecin  bottles that I had at home...I made them to decorate my daughters's bedroom because at night they always asked me to leave the lights turned on. I used patterned adhesive vinyl and I lined up in flat, in this way I could open the base of the medecine box, and insert a battery operated light garland inside.

2 comentaris:

  1. Ooh, que boniques i quina bona idea!Les meves encara dormen amb un llumet, però no durarà massa perquè ja l'hem canviat per un d'intensitat lumínica menor :)

    ResponElimina
  2. APANONA: Doncs aquesta seria una bona opció per a elles...enceses, fan la mateixa llum que una espelma!
    I poden probar de decor-se-les elles! Els agradarà molt, segur! :-)

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!