dilluns, 8 de novembre del 2010

La Carla creix

La Carla és una bona amiga de la meva filla. Aquesta setmana fa anys, i com tots els nens de la seva edat, no para de créixer.
Per ella, vam pensar aquest dibuix. S'està fent tan alta, que ja ha atrapat la "L" del seu nom...i això la fa feliç.
Espero que l'enmarqui, i el posi en un lloc ben visible de la seva habitació. Així, ningú podrà dubtar mai de quins són els confins del seu territori!
Felicitats Carla!
Il.lustració Carme Sala. Tots els drets reservats.

Carla crece

Carla es una buena amiga de mi hija. Esta semana, cumple años y cómo todos los niños de su edad, no para de crecer.
Para ella, pensamos éste dibujo. Se está haciendo tan alta que ya ha atrapado la "L" de su nombre...y ésto la hace muy feliz.
Espero que lo enmarque y lo ponga en un sitio bien visible de su habitación. Así, nadie podrá dudar de cuales son los confines de su territorio.
¡Felicidades Carla!

Carla grows up

Carla is a good friend of my daughter. This week she will celebrate her birthday and she, like all the kids of her age, is growing up fast.
For her, I made this drawing. She's is getting so tall, that has already caught the "L" in her name ... and this makes her very happy.
I hope she will frame it and put it in a prominent place in her room. So no one can doubt which are the limits of her territory.
Happy Birthday Carla!

24 comentaris:

  1. Què bonic és créixer, i ser vista amb uns ulls com els teus.
    Vaig deixar un comentari dissabte, per comunicar els teus seguidors que vas fer anys, i ara veig que no va sortir :-( Definitivament, hauras de fer anys un altre cop, aquest any, la primera vegada no s'ha notat gens.
    Felicitats reina, pel dibuix, i pel teu aniversari. Un petó

    ResponElimina
  2. ANA PRINCESA DEL GUISANTE: Moltes gràcies guapa.
    T'asseguro, que no el vaig boicotejar el teu missatge!
    Tot i que jo, també sóc més de cel.lebrar els altres 364 no-aniversaris...agraeixo molt les felicitacions, com no!
    Una abraçada!
    :-)

    ResponElimina
  3. Tots ens el posaríem a l'habitació!
    Felicitats Carla, sempre és bo felicitar!

    ResponElimina
  4. que guai! el fons de les fulles es massa. I les textures del vestit i els texans estan aconseguidisims.

    ResponElimina
  5. La Carla estarà molt contenta, es una il·lustració preciosa!!
    Per cert, per molts anys!!!!, una mica endarrerit ;) Saps que una amiga molt de fa molts anys també els va fer dissabte?
    Petonets!!

    ResponElimina
  6. GALDERICH: Home...si t'ha agradat, només m'has d'enviar una foto teva i t'en faig un per la teva habitació :-)
    Ja em faries rumiar, ja!


    ARISTOFELES: Estic pendent de veure què em diu la "homenatjada"...tan de bò es fixi, tant en els detalls com tu!
    Molt agraïda Aris :-)


    LYN NEWHOUSE: Gràcies Lyn! cada vegada em fa més mandra festejar el meu cumple, i en canvi els dels altres...ja ho veus!
    Molts amics meus cumpleixen anys dos dies per davant o per darrera meu. Qué curiós! Felicitats per ella doncs també: Visca els Escorpins!
    (no piquem tan com diuen...)

    ResponElimina
  7. M'ha agradat molt la comparació de que creix con la seva l...ets genial Carme....molts petonets per tots, plens molt plens de sucre...muak

    ResponElimina
  8. Upps, s'ha perdut el meu comentari..., Bé, m'ha agradat molt la imatge. Espero que li agradi molt també a la Carla.

    ResponElimina
  9. MARIACININHA: Carla is so beautiful! :-)


    LA PINTORETA: Sempre fa més gràcia comparar-se a una lletra que a una companya de classe...així ningú s'empipa.
    Gràcies Carol!



    ALYEBARD: Buf! Jo porto un parell de dies barallant-me amb coses del blog...és que a blogger estan d'obres? :-(
    Prenguem paciència...i gràcies pel compliment, avui a sobre per duplicat!
    :-)

    ResponElimina
  10. Ei!!! Doncs ara que ningú no mira: felicitats!!
    A mi també em passa que les amistats fan anys al voltant del meu, deu ser perquè ens entenem millor, no? :)
    M'ha agradat molt aquest dibuix, bé, ja saps que sóc una fan de les teves il·lustracions!!! Puc presumir de tenir una al bloc; gràcies.

    ResponElimina
  11. Moltes felicitats a la Carla i a tu pel bonic dibuix que ens regales. És un plaer veure com la vida es va desenvolupant i els menuts van deixant de ser-ho.
    Salut.

    ResponElimina
  12. És preciós el regal del seu dibuix, la teva filla deu estar orgullosa d'una mami tan artista.
    Molts petons i gràcies sempre per les teves visites!

    ResponElimina
  13. MELOENVUELVEPARAREGALO: Gràcies mil guapa...mai em fixo amb això dels horòscops, i en canvi, tinc moltes amistats escorpinianes. Què ho deu fer?
    A veure què li haurà semblat a la Carla...espero que bé!
    Besets!


    ALBERICH: Benvingut al blog compatriota! I moltes gràcies pel compliment.
    Quan acaba l'estiu, sempre m'emporto grans sorpreses al tornar a veure les companyes de les meves filles com han anat creixent!
    ...jo en canvi, sembla que em faig petitona! :-(


    OLGA-MESCAPRICESBELGES-: Aviat ja no em demanaran dibuixos...sel's faran elles soles!
    Molts petons i el mateix et dic; M'agrada molt, llegir-te per aquí.

    Muás!

    ResponElimina
  14. Ei, un altre Sala per a la meua col·lecció virtual! I com sempre, estèticament perfecte; recolzo les savies paraules de l'Aristòfeles.

    ResponElimina
  15. Un dibujos dulce y entrañable! Felicidades para Carla!!
    Un saludo!

    ResponElimina
  16. Aquest dibuix és preciós i significatiu. Segueix essent dolç. Un bon regal per la Carlaaaa.. Felicitats!!

    ResponElimina
  17. LEBLANSKY: Amb un públic com aquest, no podré deixar mai de penjar coses al blog! I de passada, fer obres a les portes de casa: ja no hi passo!


    REPORTERO DE LLUVIA: Confirmado: a Carla le ha gustado!!!!!Me alegro de que a tí...también. Gracias mil Reportero (¿el más dicharachero?) :-)
    Un abrazo!


    MONTY: Es veu, que no hi ha hagut temps d'enmarcar-lo...ella, només arribar a casa, ja l'ha penjat a la porta de l'habitació!
    Bona senyal!

    Moltes gràcies Monty

    ResponElimina
  18. Quin regal tan fantàstic!. Jo m'elemmarcava i el penjava, segur!
    Saps? A casa quan celebren aniversaris, ens agrada regalar dibuixets...(ara no són tan "xulos" com els teus, aue jo tinc molt poca gràcia!)

    ResponElimina
  19. Ohhh! molt bonic!! Que monada...ya verás que ilusión sobre todo cuando lo vea de más mayor!
    Precioso!
    Un saludo!
    Silvia

    ResponElimina
  20. EULÀLIA MESALLES: No és l'estil de dibuix el què li dona el valor...sinó l'estona que dediquis a pensar-lo i a fer-lo. Segur que els teus són xul.líssims!
    Estic molt contenta de conèixer-te en persona...tan de bo repetim la trobada!
    Petons!


    O HAPPY DAY: Hola Silvia me alegro de conocerte...y encima me echas el piropo!
    Muchas gracias!

    Saludos,
    :-)

    ResponElimina
  21. Que dibujo más bonito para Carla¡ y ya puede estar orgullosa tu hija de tener una madre que hace unos regalos tan bonitos y originales¡¡¡ Ya me gustaría uno para mi,....aunque en mi caso no hace tanto ilusión cumplirlos...bss

    ResponElimina
  22. I love your drawing style, she is a lucky girl!

    ResponElimina
  23. JULIA: Parece ser que a Carla le gustó...ya que fué llegar a casa y ¡colgarlo inmediatamente!
    Me alegro que te haya gustado a ti también...y si te sirve de consuelo, a mi me gusta muchísimo más celebrar los cumpleaños ajenos que los míos propios!

    Besos




    VIRGINIA: Thanks a lot Virginia!
    :-)

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!