dissabte, 18 de febrer del 2012

Trobat!

© carme Sala 2012

Per fi ahir, 20 dies després de la seva desaparició, quan ja començavem a pensar que no el tornariem a veure més, vem rebre la trucada que ens confirmava que algunes històries, encara poden acabar com els contes de tota la vida, amb els seus protagonistes feliços, tot menjant anissos.

La veritat és que l'aventura del Goyo, va culminar amb un final feliç, tot sigui dit, gràcies a la Providència i als nombrosos Àngels de la Guarda, que de tot arreu li van anar sortint; ja que si, vem començar a buscar-lo un reduït grup de persones al mateix minut de la seva desaparició, ahir divendres, hi havia una veritable legió de persones disposades a fer el possible perquè la història acabés bé.
Així va ser, com a través del Facebook, el Goyo va acabar sent gairebé una cel.lebritat que tenia amb el cor en un puny a una pila de persones que ajudaven amb veritable altruïsme a fer-ho tot de la millor manera possible.

Com que a aquestes alçades, ja no dono a l'abast per agraïr personalment a tots i cada un dels que m'heu ajudat en el seu rescat com a mi m'agradaria, he pensat que aquí us deixaré dues imatges prou eloqüents a mode de medalla i en format de fons d'ordinador, perquè us les descarregueu.
En Misteral, les nenes, la senyora Maleta i en Goyo-Morris en persona (millor dit, en gos) us agraïm de tot cor, la vostra col.laboració....i ara, ja ho podeu dir ben alt i amb la flema que es mereix: "Sí, jo també vaig ajudar a trobar-lo!"



¡ENCONTRADO!

Por fin ayer, 20 días después de su desaparición, cuando ya empezábamos a pensar que no lo volveríamos a ver jamás, recibimos la llamada que nos confirmaba que algunas historias todavía pueden acabar como los cuentos de toda la vida, o sea, con sus protagonistas felices y comiendo perdices.

La verdad es que la aventura del Goyo, culminó con un final feliz, todo sea dicho de paso gracias a la Providencia y a los numerosos Ángeles de la Guarda, que de todas partes le fueron saliendo, pues si, empezamos buscándolo, un reducido grupo de personas al mismo minuto de su desaparición, ayer viernes, ya había una verdadera legión de personas dispuestas a hacer lo posible para que la historia terminara bien. 
Así fue, como a través de Facebook, Goyo acabó convirtiéndose casi en una celebridad, que tenía con el alma encogida al numeroso grupo de amigos que ayudaron con verdadero altruismo a que todo se hiciera de la mejor manera posible.

A estas alturas, ya no doy a basto, para agradecer personalmente a todos y cada uno de los que habéis participado de una manera u otra en su rescate, como a mí me gustaría y por eso he pensado que aquí os dejaré dos imágenes (bastante elocuentes) a modo de medalla y en formato de fondo de ordenador, para que os las descarguéis, si así os apetece.
Misteral, nuestras niñas, la señora Maleta Goyo en persona (bueno, perro), os agradecemos de todo corazón vuestra colaboración....y ahora, ya lo podéis decir bien alto y con toda la flema que se merece: "Sí, yo también ayudé a encontrarlo!"



Fons Goyo Català
Fondo Goyo Castellano