dissabte, 9 de juny del 2012

Rain Town



Avui, dedico aquest delicat curtmetratge que acabo de trobar a You Tube, a tots aquells que estigueu disposats a invertir del vostre temps, els 9,55 minuts que dura.
Al meu modest entendre, val la pena dedicar-los a gaudir d'aquesta peça, que si bé m'ha semblat que narrativament no tenia gaires pretensions (o això, o és que no he entès ni un borrall) estèticament en canvi, no té res a envejar de la perfecció, a què ens tenen acostumats les produccions animades japoneses.

En aquest cas, la perleta, va realitzar-se com a treball de graduació d' Hiroyasu Inshida (també conegut amb el sobrenom de Tete) i a mi m'ha deixat bocabadada i corpresa.

Poesia pura, oi tant que sí!

RAIN TOWN

Hoy dedico este delicado cortometraje que acabo de encontrar en You Tube, a todos los que estéis dispuestos a invertir de vuestro tiempo,  los 9,55 minutos que dura.
A mi modesto entender, vale la pena dedicarlos a disfrutar de esta pieza, que si bien me ha parecido que narrativamente no tenía muchas pretensiones (eso, o es que no he entendido nada) estéticamente en cambio, no tiene nada que envidiar de la perfección a que nos tienen acostumbrados las producciones animadas japonesas.

En este caso, la perlita,  se realizó como trabajo de graduación de Hiroyashu Inshida (también conocido como Tete) y a mi me ha dejado boquiabierta y sobrecogida.

Poesía pura, ¡vamos!