dilluns, 30 de juliol del 2012

Alegria....és Festa Major!

Disseny Portada Programa Festa Major 2012 ©Carme Sala

Tots sabem que amb l'estiu i la calor, les Festes Majors a pobles i ciutats, proliferen com a bolets i jo, un any més he volgut col.laborar a dissenyar la portada del Programa d'Actes de la Festa Major de Rocafort de Bages: el poble que m'ha vist estiuejar pràcticament tota la vida.

Enguany, la meva proposta vé plena de focs artificials virtuals (dels que no incedien res de res), unes trendy-banderoles de colorets (indispensables en qualsevol festa que es precii) i farra nocturna musical al Camp d'esports (al fons del poble, just darrera l'Església), encara que aquesta síntesi no seria més que el botonet de mostra de tot el que, si us hi apropeu, hi podeu trobar!
A partir del 10 d'Agost, si en teniu ganes, a Rocafort us rebràn amb una Batukada, amb Teatre, Caminades Populars, Gegants, Havaneres, Balls i Festes de l'Escuma entre d'altres.

No heu sentit mai allò de "Talamanca, Mura i Rocafort, tres pobles de mala mort"? doncs heu de saber que d'això, res de res...i menys a partir del dia 10...apa!

Aquí us deixo un petit recull de les Portades d'aquests darrers anys. Que tingueu, bones vacances!!!!!!!!!



ALEGRIA...ES FESTA MAJOR!

Ya se sabe que con con el verano y el calor, las Fiestas Mayores en pueblos y ciudades proliferan como setas y yo, un año más he querido colaborar con el pueblo que me ha visto veranear casi toda mi vida, con una de las cosas que más me gusta hacer: diseñando la portada del Programa de Actos, para las Fiestas de Rocafort de Bages.

Mi propuesta para la de éste año, viene con fuegos artificiales virtuales (de los que no provocan incendios, ni nada) las obligadas banderolas de colorines (indispensables en toda fiesta que se precie) y juerga musical nocturna en pleno Campo de deportes (al fondo del pueblo, justo detrás de la Iglesia) aunque esta síntesis, ¡sólo sería el botoncito de muestra de todo lo que, si os acercáis, os podéis encontrar!
A partir del 10 de Agosto, si os apetece, os recibirán con una Batukada, Teatro, Caminadas Populares, Gigantes, Havaneras, Baile y Fiestas de la Espuma entre otras cosas.

Hay una frase que rezaba: "Talamanca, Mura y Rocafort, tres pueblos de mala "mort" (muerte)...que ha quedado ya, completamente desactualizada...y mucho menos a partir del día 10, vamos!

Ya para terminar, dejo este pequeño resumen de las portadas de los últimos tres años...aunque he hecho muchísimas más....
Que tengáis todos unas súper-vacaciones!!!!!!!