dijous, 31 d’octubre del 2013

Castanyes, granisats i cupcakes


© Carme Sala, tots els drets reservats.



Està clar que amb les castanyes que està repartint la crisi, a les pobres castanyeres no els quedarà altra remei, que reïnventar-se i vendre tot el que es pugui, sigui de tradició nostrada com adoptada; o sigui que, benvinguts costums d'arreu del món i fora manies!

Feliç Castanyada, Castaween o Hallonyada a tots!





CASTAÑAS, GRANIZADOS Y CUPCAKES

Está claro que con las castañas que está repartiendo la crisis, a las pobres castañeras no les queda otro remedio que reinventarse y acabar vendiendo lo que se pueda, tanto si es de tradición propia como adoptiva; O sea que, bienvenidas sean las celebraciones ajenas, que no está el horno para bollos!

¡Feliz Castañada, Castaween o Halloñada a todos!

dilluns, 7 d’octubre del 2013

Flors, peücs i altres regals de benvinguda...

Dibuix fet per encàrreg pel petit Tomàs i els seus germans.

Aquest va ser el regal de benvinguda que una tieta generosa, va voler fer pel seu petit nebot Tomàs, als pocs dies d'haver arribat al món.
I el va encarregar pensant en ell, però també en els seus germans grans que tanta feina tindràn a partir d'ara a cuidar-lo i a estimar-lo.
Si regalar flors o peücs no us sembla prou original per felicitar un nouvingut al món, potser us tempti la idea d'encarregar un dibuix personalitzat, com aquest.

Moltes felicitats a la feliç família i gràcies per la confiança que aquesta tieta posa sempre en mi...al petit Tomàs li desitjo que ja hagi superat el jet lag provocat per aquest viatge de 9 mesos...que no és poc!
Benvingut al món Tomàs!



FLORES, PATUCOS Y OTROS REGALOS DE BIENVENIDA...

Este fue el regalo de bienvenida que una tía generosa, quiso hacerle a su nuevo sobrino Tomás a los pocos días de haber llegado a este mundo.
Y lo encargó, pensando en él pero también en sus hermanos mayores que tan ocupados andarán cuidándolo y mimándolo.
Si regalar flores o patucos os parece poco original para homenajear un recién llegado a este mundo, quizás os tiente la idea de encargar un dibujo hecho a medida, como éste.
Muchas felicidades a la feliz familia y gracias mil, a mi clienta por la confianza que siempre pone en mi...al pequeño Tomás le deseo que haya superado sin dificultades el jet lag ocasionado por este viaje de 9 meses...que no es poco!

¡¡Ah, y bienvenido al mundo!!