dilluns, 21 d’abril del 2014

Princesa busca bàner

http://comolaprincesadelguisante.blogspot.com.es/
Hall del Castell


http://comolaprincesadelguisante.blogspot.com.es/

Una de les princeses més estimades de la blogosfera, amb qui comparteixo una gran amistad i la creació de dos llibres, em va comentar fa poc que les parets del Hall del seu estimat Castell, començaven a acusar el pas del temps i que els frescos que la guarnien començaven a descolorir-se.
Preocupades per la imatge -com som les dues- ens vem posar a treballar conjuntament;
Vem triar paper nou, i teles que conjuntéssin, vem tapissar cadires, i ventilar aquest petit espai que dóna la benvinguda a tots els visitants, que s'acosten a visitar-la.
Ella, sap millor que ningú com fer sentir còmode als seus hostes, de manera que el bàner havia d'anar en consonància.

Jo no sé si he aconseguit expressar tantes coses en tan poc espai, però el que es cert és que, la Princesa que buscava bànner, ja l'ha trobat.

Ha estat un gran honor ajudar-la; No tothom pot presumir de l'etiqueta honorífica que m'ha concedit i que engantxaré ben visible a un costat de la maleta, amb allò de "by appointment to her Majesty the Princess of the Pea".




PRINCESA BUSCA BANNER

Una de las princesas más queridas de la blogosfera, con quien comparto una gran amistad y la creación de dos libros, me comentó recientemente que las paredes del Hall de su Castillo, empezaban a acusar el paso del tiempo y que los frescos que la decoraban, habían empezado a perder color.
Preocupadas por la imagen -como somos las dos- nos pusimos a trabajar conjuntamente;

Escogimos papel pintado nuevo y telas que conjuntaran con él, tapizamos sillas y ventilamos el pequeño recinto que da la bienvenida a todo el que se acerca a visitarla.
Ella sabe mejor que nadie, cómo hacer sentir cómodos a sus huéspedes, de manera que inexcusablemente el banner debía ir en consonancia.

No puedo asegurar que haya conseguido expresar tanto, en tan poco espacio, pero lo cierto es que la Princesa que buscaba banner ya lo ha encontrado.

Ha sido un honor ayudarla; No muchos pueden presumir de tener la famosa pegatina real que yo pondré bien visible en mi adorada maleta, dónde reza aquello de "by appointment to her Majesty the Princess of the Pea".