dissabte, 31 d’octubre del 2009

Benvingut!, ¡Bienvenid@!


Endavant, posa't cómode. Aquest és el lloc, per explicar qui ets i què t'agrada. Per saludar, reivindicar o suggerir el què et sembli...

Adelante, ponte cómod@. Este es el sitio para explicar quién eres y qué es lo que te gusta. Para saludar, reivindicar o sugerir lo que te parezca...

Welcome, please come in, don't be shy. This is the place to explain who you are and what are the things you like. You can also suggest or just say hello....

35 comentaris:

  1. Un dia vaig obrir aquesta maleta i vaig trobar una persona meravellosa dins... me n'alegro d'haver-ho fet.

    ResponElimina
  2. Sóc Petit. Me gustan los dibujos para niños, las películas del este, la horchata, los libros y los Fox Terrier

    ResponElimina
  3. Me alegra haberte conocido, gracias por tu bienvenida, me encanta este dibujo :)

    ResponElimina
  4. M'encanta, m'encanta, m'encanta!!!!
    Feia dies que no entrava al teu blog i avui ho he pogut fer, al.lucino, d'on treus el temps?
    Aixó si puc demanar-te una cosa? si us plau no ho deixis, prometo entrar mes sovint al teu blog.
    Imma

    ResponElimina
  5. felicitats!
    jo també em convertiré amb una seguidora teva...

    un petonàs molt gros

    ImmaC

    ResponElimina
  6. Acabo de descobrir el teu bloc a partir de bibliocolors. Felicitats! m'encanta i ja m'he afegit com a seguidora.
    Eva.

    ResponElimina
  7. Carme, com t'he dit abans, els teus dibuixos transmeten tendresa, bondat, carinyo, afabilitat, etc.. Són GrAns missatges d'amor que segur surten d'un cor GrAn.
    M'he demanat per Sant Jordi el conte de la Princesa y el Guisante, per l'estiu els patrons Tilda i per reis una il.lustració Carme Sala. Bé, jo demano, desitjo que el Rei de Casa Meva no em porti carbó.
    Salutacions.

    ResponElimina
  8. Hola Carme, acabo de descobrir el teu blog gràcies a Miss Marble, i m'encanta. M'encanten els teus dibuixos i, sobretot , que sigui en català. Jo, ara, no tinc l'oportunitat de veure'l molt escrit ni parlat perque no visc a Catalunya, però blogs com aquests , em fan sentir-me més a prop de casa. Felicitats de nou pel teu blog!

    ResponElimina
  9. Hola kiki i tu també misteral.Millor encara junts,La dibuixant més sensible i el fotograf més detallista no podien fer res més per fer molt més acollidor aquest block.
    Els escrits et descriuen perfectament,el teu caracter,junt amb els teus dibuixos i la teu
    interes per buscar coses noves,filla ni els vells descubridors podrien seguir.te.
    Felicitats Kial.

    ResponElimina
  10. M´encanta haver descobert aquest bloc. Gràcies per aquesta gran feinada,explicada amb molta gràcia, i per la quantitat de coses interessants que es poden trobar en aquesta maravellosa maleta.
    Felicitats Carme, i col·laboradors

    ResponElimina
  11. gracias magica Fadeta;
    Princesa de la tinta xina y colorines.
    blau salat, beige arena, groc assolejat y rosat de una parentesi de sonriure y serenidad.
    Un petó ( aquesta nit dormiré amb Gil al meu costat....
    A.a

    ResponElimina
  12. M'ha sorprès gratament la delicadesa de tot el que hi poses en aquest blog. M'agradaria que donéssis un cop d'ull al meu blog i seria un honor que hi fessis qualsevol comentari.
    Felicitats

    ResponElimina
  13. Estic encantada d'haver trobat aquest bloc. Espero que algun dia ens podem prendre aquesta taça de te o cafe en persona.
    Felicitats!!!

    ResponElimina
  14. Hola! Tè, per favor... i amb dos de sucre "murenu"!!!. Cercant sa Jaia Quaresma per treballar-la amb els meus petitons de 4 anys a Formentera, he trobat sa teva maleta! M'encanta, m'encanta, m'encanta!!! M'encanten ses il·lustracions, els gràfics, els continguts... gràcies per compartir sa teva feina, Laura

    ResponElimina
  15. Hola Carme! Quina vergonya! Però què dius? L'honor és meu!!! Gràcies per deixar-me utilitzar els teus dibuixets, m'agraden molt. I els teus contes, i el teu bloc,... tot! No sabia si ho podia fer o no, això d'usar una imatge teva, però me vaig tirar a sa piscina, vaig posar el comentari perquè vegis com les utilitz. En tot cas... ÉS UN HONOR TENIR-TE A TU AL MEU BLOC! Moltes gràcies Carme!
    PD: Gràcies també per donar-me la idea de penjar ses fotos en pdf amb google docs, I gràcies pel mussolet (totalment d'acord!)

    ResponElimina
  16. Habitualment prenc el cafè sol i moooolt curt, vamos un ristretto de tota la vida (ja se sap l'estrés)

    Però donant un cop d'ull al teu blog... crec que aniré escalfant l'aigua i potser triaré un d'aquells tes amb trossets de pell de taronja... i potser també unes galetes.

    I et faré cas i em posaré ben còmoda per anar-te seguint d'ara endavant... Felicitats! :)

    ResponElimina
  17. nenanenanena Quin look més primaveral. Estas divinadelamuerte amb aquests cabells curtets! Guapa.

    Talladet descafeïnat, és tardíssim.

    ResponElimina
  18. Jejejeje! A tu no et puc pas enganyar...la meleneta Amélie, era mona, però em vaig cansar de la planxa.
    Així, és més fresc i mooolt més cómode...dónde va usted a parar!

    Gràcies pel pirop, nena. Tú más ;-P

    ResponElimina
  19. ...penso que ets autèntica. Gràcies per compartir els teus pensaments i les teves anècdotes tan tendrement il·lustrats i amb un particular sentit de l'humor.
    M'ha sorprès molt i gratament tot el que hi ha dins de la teva maleta. La de coses que hi podem trobar i retrobar! És una idea genial, Carme.
    ...hum!humm!! el talladet estava cremós i suau. Ha estat un plaer.

    ResponElimina
  20. ESTHER: em fa molta il.lusió saber que hi has trobat coses interessants a la meva maleta :-)

    Et dono la benvinguda de tot cor, estic encantada de tenir-te aquí!
    EL plaer és tot meu.

    ResponElimina
  21. Un cafe curt i sense sucre.
    Acabo de descobrir tot el que fas, m'agrada.

    A mi m'agrada fer patch, cosir, brodar. llegir, escriure histories i poesia, parlar.......

    Et seguiré
    Roser

    ResponElimina
  22. ROSER: Doncs seu, que en prepararé dos, i així t'acompanyo :-)

    Encantada de què em segueixis; espero no decebre les teves espectatives.

    Benvinguda Roser!

    ResponElimina
  23. Ostres és un bloc xulíssim fa temps que el segueixo i hi passo molt bones estones!!!! però molt bones!!!! bon cap de setmana!!!

    ResponElimina
  24. MARTA; és un plaer tenir seguidores com tú...jo també he passat pel teu bloc i m'ha encantat! Benvinguda a la maleta; passa sempre que vulguis i posat ben còmode!

    Una abraçada :-)

    ResponElimina
  25. Com m'agrada mirar aquest bloc.
    De veritat que si no fos xq he de treballar....
    Una pregunteta, tens dibuixos de gatets??
    És que són la meva perdició els gats.

    ResponElimina
  26. JO MATEIXA: Estic encantada de tenir-te per aquí :-)
    De gatets no en tinc gaires, perquè em resulten força difícils de dibuixar, serà perquè no en tinc cap a casa amb qui poder-me fixar...però aviat, prometo posar algún gatet a la maleta...bé, dit així sona fatal, però t'asseguro que aquí totes les mascotes que entrin, seràn estimades i benvingudes :-)

    Una abraçada!

    ResponElimina
  27. Hola Carme sóc la Mentxu de Confettisdecolors,moltes gràcies pel teu comentari, m'ha fet molta il.lusió, ja veus que tinc poquets seguidors... !!!! el teu bloc també m'agrada molt, ens anem veient per aquí, compartim moltes coses, sobretot l'amor per la il.lustració, ah... i el nom! Una abraçada. Mentxu.

    ResponElimina
  28. Blogger La meva maleta ha dit...

    CONFETTISDECOLORS: Mentxu, em fa molta il.lusió donar-te la benvinguda, és un honor tenir-te aquí!

    El teu bloc mereix tenir cents de seguidors, perquè és plè de coses interessants, entre elles els teus dibuixos, que m'encanten! Jo t'he afegit al meu blogroll per no perdrem res i si puc, (m'encantaria) fer-te arribar algún seguidor.
    Espero que també trobis coses interessants per aquí i que puguem intercanviar inspiració i idees :-)

    Una abraçada!

    ResponElimina
  29. Gracias por tu bienvenida!. Un café, gracias. Vengo a saludarte y a decirte que disfruto mucho con tu blog, tus dibujos y tu sentido del humor. Hoy, sintiendo que Morris está perdido y esperando de veras que aparezca muy pronto y puedas abrazarlo.

    Gracias por abrirnos tu casa y compartir tantas cosas bonitas.
    Un gran abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es un placer tomarme este café contigo; tus ánimos y tu amabilidad, son un regalo que precioso. Ojalá pueda darte buenas noticias pronto :-)
      Gracias a ti, por acercarte hasta aquí.

      Un beso.

      Elimina
  30. Hola Carme!,La Santy del bloc http://misdiezdedos.blogspot.com.es/ m'ha proposat jugar al JOC DE L'11, et ve de gust participar?
    Passa pel meu bloc on he penjat les preguntes a respondre, així ens coneixerem millor. T'espero,gràcies!!

    ResponElimina
  31. Hola carme!
    ha sigut una sorpresa molt agradable.
    Mi afegiré i et recomanaré.
    et convido al meu blog:
    http://rosailustradora.blogspot.com

    Gràcies per les ilustracions!!

    ResponElimina
  32. Per mi, un cafè sense sucre!! ;) Acabo de descobrir el teu blog i les teves il.lustracions... Són genials, m'he enamorat dels teus personatges!! Et seguiré a partir de ja!
    Et convido al meu petit blog: www.melimelum.cat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gemma, m'ha encantat el teu bloc!
      Benvinguda a la Maleta, agafa lloc i espera un minut, mentre et preparo aquest cafè sol :)

      Contenta de tenir-te per aquí, i molt agraïda pel teu comentari!
      Petonets!!!

      Elimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!