dimecres, 17 de novembre del 2010

No és tan difícil aparcar a Barcelona!

Fotografies Santi Sala

Aquesta és la imatge, que acompanyava el SMS que el meu germà em va enviar fa uns dies, sota el títol: Qui ha dit que sigui impossible aparcar a Barcelona?
I jo, li dóno la raó. Només és qüestió de tenir els recursos adeqüats en el moment precís. No?

La veritat és que, les fotografies pertanyen al muntatge de l'exposició "Ja tenim 600!" en la que hi ha  col.laborat recentment, junt amb l'equip humà que l'acompanya.
La seva feina, consisteix en inventar-se solucions, per tal que moltes exposicions, com aquesta, arribin a bon port.

S'inaugurarà el proper dia 18 de Novembre a les 7 de la tarda, al Museu d'Història de Barcelona,  C/ de Veguer (Casa Padellàs).
Si teniu l'oportunitat d'arribar-vos-hi, almenys, ja sabreu com va arribar el 600 al segon pis.
Espero que la grua Municipal no se l'emporti, abans que acabi l'exposició!




¡No es tan difícil aparcar en Barcelona!

La primera de todas,  es la imagen que acompañaba el SMS que mi hermano me envió hace unos días, bajo el título: ¿quién ha dicho, que sea imposible aparcar en Barcelona?
Y yo, le doy la razón. La solución es tan simple, cómo tener a mano los recursos adecuados en el momento preciso...¿no creeis?

La verdad es que, estas fotografias fueron tomadas durante el montaje de la exposición "¡Ya tenemos 600!", en la que ha colaborado recientemente, al lado del resto del equipo humano que le acompaña.
Su trabajo consiste en ingeniarse todo tipo de soluciones, para que muchas exposiciones cómo ésta, lleguen a buen puerto.

Se inaugurará el próximo 18 de Noviembre a las 7 de la tarde, en el Museo de Historia de Barcelona (MuHBa) C/ de Veguer (Casa Padellàs)
Si teneis oportunidad de visitarla, por lo menos ya sabreis como ha llegado el 600 hasta el segundo piso.
¡Espero que la grúa municipal no se lo lleve antes de que termine la exposición!


It's not so hard to park in Barcelona!

Few days ago, my brother sent me a message under the title: Who said that it is impossible to park in Barcelona?

And I agree with him. Is just a question to have the right resources on hand, at the precise moment you are in need.

The truth is, that these pictures were taken during the installation of the exhibition "We have a 600!" (600 is the name of the most popular car in Spain, during the 50's decade) , in Which he has recently collaborated.
His job is to devise all kinds of solutions so many exhibitions like this, would be possible.

It Will be open on November 18 at 7 pm at the History Museum of Barcelona (MUHBA) C / Veguer (Padellàs House)
If you have a chance to visit, at least you already know how the hell,  they got the 600 on the second floor.
I hope the municipal tow does not take him before the end of the show!

25 comentaris:

  1. El 600 va ser una fita històrica en la història d'Espanya. Els qui ara fan la tasca de conservar-los i reunir-se per no oblidar-se d'aquesta cucada de vehícle mereixen el meu aplaudiment. Un petonet.

    I, em sembla fenomenal el mètode d'aparcar-lo... haurien de patentar-lo. Un petó

    ResponElimina
  2. que bones les fotos! L'aniré a veure! Jo ja fa temps que no vaig en cotxe dins de Barcelona, entre grua i multes m'estava arruinant i ara tot ho faig en metro

    ResponElimina
  3. ANA PRINCESADELGUISANTE: Completament d'acord...tots tenim en el nostre passat algun record relacionat amb aquest cotxe. Oi?

    A més, em sembla un vehicle preciós!
    I...sobre el mètode d'aparcament, paciència...tot arrribarà!!!

    Petonets :-)



    ARISTOFELES: Fas bé Aris, la millor cosa que té viure a Barcelona, és que hi ha sufient cobertura de transport públic, com per poder prescindir del privat.
    Jo, faria el mateix! i si no...bicicleta!

    Salut

    ResponElimina
  4. Apuntada visita per molt aviat. M'encanta rondar-hi tot sovint... Aquests Sala sou uns artistassus

    ResponElimina
  5. Molt bo. Nomes es qüestió de tenir un altell i un muntacàrregues i problema solucionat!.
    M'apunto la possible visita a l'exposició.
    Salutacions.

    ResponElimina
  6. MONTY: Gràcies per això d'"artistassus"...li faig arribar el cumpliment al meu estimat germà.
    Jo també hi vull anar a veure-la. Em fa curiositat...
    Petonets!


    ALBERICH: És el què jo dic...i un parell de frontisses, per abatre la barana del balcó...i llestos!

    Si és que...quin vici, aquest de queixar-se per tot ;-p


    GALDERICH: Això vaig pensar jo...i a casa em diuen cotilla! jajaja!

    ResponElimina
  7. Realment impressiona la primera foto! Els vianants que no sabien de què anava la història deurien flipar!

    ResponElimina
  8. TIRANTLOBLOC: Jo que sóc una mica provinciana, si arribo a passar per allà, en aquell precís moment, hauria pensat:

    Estan bojos aquests barcelonins! :-)

    ResponElimina
  9. Pues ahí estaré, mi madre tenía un 600 y le tengo muchísimo cariño al cochecillo ése...

    ResponElimina
  10. LATACONES: Creo que nadie se escapa de haber vivido alguna experiencia dentro de alguno...y no me refería a lo del Simca 1000!
    jejeje!

    ResponElimina
  11. ARISTOFELES: Me l'he perdut! A veure si a l'edició vespre ho "pillo"! Gràcies.

    ResponElimina
  12. serà el meu sis-cents? n'havia tingut un d'igualet, encara que molt més atrotinat..
    la foto genial!

    ResponElimina
  13. LOLITA LAGARTO: D'aquest color? És ben bé, com un ouet amb rodes...
    Llàstima que ja no el tinguis!

    Petons
    :-)

    ResponElimina
  14. Decidido mañana hago lo mismo con un 4x4!! jejeje
    Un saludo!

    ResponElimina
  15. REPORTERO DE LLUVIA: Y lo bien que iría, subir el coche a casa, para descargarse la compra del súper??!!
    ¡No hay como tener un salón espacioso!

    :-)

    ResponElimina
  16. Mmm, a veure si em puc passar, pinta molt bé aquesta exposició :)
    Petonets!

    ResponElimina
  17. LYN NEWHOUSE: He sentit a dir que és una expo molt petitona, però hi ha un recull de productes de consum de les dècades dels 50 als 70, que reflexen com era la nostra societat en aquella època.
    Que la disfrutis!
    :-)

    ResponElimina
  18. Encara que sigui petitona té bona pinta. A veure si m'hi puc apropar ara que hi haurà dies de festa.
    És veritat sou una família d'artistes :)
    Ai! aquest cotxe, tinc records del 600 groc del meu tiet què era una meravella!

    ResponElimina
  19. MELOENVUELVEPARAREGALO: Els colors dels 600, eren una gamma molt especial...ja no es fan cotxes d'aquells colors!
    A casa n'hi havia hagut un, de blau marí, i la meva estimada tieta Mercè,
    en tenia un de color blanc trencat, al que una vegada se li va desmontar el terra, en plena conducció pels carrers de Manresa!

    Quins records aquells!
    Gràcies per això d'artistes...

    Ja m'explicaras!
    Una abraçada....
    :-)

    ResponElimina
  20. I love this! I had a fiat 600 with a soft top! I would love to drive it around sunny barcelona!

    ResponElimina
  21. VIRGINIA: I love that everybody in Spain has a memory related with one of these...but I wouldn't expected this from someone from UK!
    Beautiful car...I totally agree with you ;-)

    ResponElimina
  22. ¡Muy buena captura! Así que tu hermano es de esas personas polivalentes y multidisciplinares, no? ;)

    ResponElimina
  23. RAQUEL GARCÍA: Bienvenida a la Maleta Raquel!
    ¡Has acertado! para poder ejercer con toda profesionalidad su trabajo, tiene que saber de todo un poco...y a veces de las cosas más insospechadas, jejeje!
    Las fotos también son suyas...otra de sus multiples facetas! :-D

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!