dissabte, 18 de febrer del 2017

Felicitats floreta

Tinc una germana, mig poeta mig florista a qui no se li escapa mai cap detall. També és cuinera, i modista, o enfermera quan cal.
Brous o embastes, rams de flors o guisats,  no en té ni idea del què és la mandra, si el que es tracta és de donar un cop de mà.
Però de totes les habilitats, que ja porta un temps practicant, la que va aprendre primer va ser la de matinar, per exprémer bé la jornada i arribar a tot arreu sense ni haver-se de despentinar.
Avui fa anys, i no ho volem passar per alt (seria un pecat dels grans, no agraïr-li tants detalls).

M Alba, a generosa i atenta, no et guanyarem mai això està clar, però avui, seu una estona, fés el mandra i deixat mimar que demà, el sol igual que tu es llevarà molt, molt aviat.

10 comentaris:

  1. Un dibuix/foto ben bonic! Felicitats a ella doncs Els germans són el millor regal que ens han fet mai els pares, són un tresor.

    ResponElimina
  2. Per a mi, que sóc la més petita, de quatre ja t'ho pots imaginar :) gràcies per passar Barcelona m'enamora, molt contenta de llegir-te de nou!
    Petons

    ResponElimina
  3. Doncs,mira maleta meva,fins avui no t'he llegit!..i m'afalagues,molt i més del compte però com tot son paraules molt maques me les quedo totes,i me les ben guardaré...sempre hi ha un dia de baixa..i aixó m'estimularà,i un petit somriure em treurà..gracies bonica!..tu la petita,jo la gran! Petons
    Kial

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tenia ganes de dir-te tantes coses, que trobo que al final encara he resumit força! Ja saps, el dia a dia i sempre corrents i mai ni un minut per dir-te coses tendres...ja era hora, que trobés una bona raó per dir-t'en unes quantes de juntes. A més, tu, les vals totes :)

      Elimina
  4. Jo no tinc germans, i tu en tens tres! Com abuses!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pons, ja sé que hauria de dissimular per no despertar tantes enveges...però és que avui, no me'n he sabut estar! Prometo moderar-me una miqueta ;)

      Elimina
  5. Aqui la que te més sort... sóc jo, tinc tres germanes, un germà, tres cunyats, set nebots, un renebot i dos"consorts", és diu així? ems embla que no em deixo a ningú. I... no em pregunteu com ho he fet. Perqué no ho penso explicar.
    Secrets de familia.

    Fulls Grocs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fulls Grocs, afortunats ho som tots, doncs...perquè sumar familiars així, sempre és un gust! Per cert, et deixes els "parent peluts" que són ni més ni menys que cinc! Espero que no tinguis alèrgia a les bestioles ;)
      Benvinguda sempre i a tothora, guapa!

      Elimina
  6. Oooh!! Em sap greu, i no serà que no els tingui en compte... de fet també me n´he deixat dos que tenen plumes. Si de cas, no els hi expliquis... jo tampoc ho faré.

    Fulls Grocs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Res res...no cal patir! Ja saps, ells muts i a la gàbia ;)

      Elimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!