dimecres, 10 d’abril del 2019

Olor de llibre i roses


© Carme Sala. Tots els drets reservats. Prohibida la seva
reproducció sense autorització expressa de l'autora.

Desde l'arribada del Ratolí Pérez a Sabadell i la seva veïna Olívia, ja us puc dir que el carrer de La Borriana, està a petar de nens i fans dels rosegadors més cool de les nostres terres. I no m'estranya.

De l'Olívia i la seva dèria per la lectura, ja us en vaig parlar en el darrer post de la maleta, però el que us vinc a anunciar avui és que si sou lectors tan entusiastes com ella i volteu per Sabadell, ja esteu tardant a recollir el vostre punt de llibre gratuït, edició especial St. Jordi amb l'Olívia súper-star com a protagonista.

Els podeu trobar a La llar del Llibre, Llibreria Macondo i Llibreria Paes. Afanyeu-vos que volen!

3 comentaris:

  1. Ara m'ha fet molta ràbia no viure a Sabadell, jo en vull un!!!!

    ResponElimina
  2. Ei Ses, si m'envies la teva adreça al meu mail tintaxina@gmail.com te n'envio una a casa! :)

    ResponElimina
  3. Dear Carme,
    I like it so much. Where can I buy it in China?
    Sherry

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!