dijous, 17 de setembre del 2020

Instablockgate

 

I'm in trouble my friends....

Es veu que Instagram ha decidit bloquejar el meu perfil sense que jo hagi fet res per guanyar-me el càstig; He denunciat una pila de vegades a través de diversos canals de la xarxa i no hi ha res a fer.
Així q després d'una pila de dies sense poder comentar ni respondre, fotos pròpies o alienes, ni fer likes, o poder ser mencionada per cap usuari que vulgui compartir un dibuix meu (posem pel cas), he decidit que n'estic fins al monyo i vinc aquí a plorar al meu racó.


Llegeixo al compte @instagramES de Tuitert que molts usuaris es troben igual sense cap raó aparent ni resposta o solució per part de la xarxa. Bueno, no estic sola...almenys. 

Així que aquí deixo el meu lament i preocupació. Només és una xarxa, d'acord, PERÒ PERQUÈ A MI EH...snif.

4 comentaris:

  1. Quina cosa més absurda! No serà que el teu instagram tingués res que anava contra les normes puritanes que tenen... En fi, ells s'ho perden!

    ResponElimina
    Respostes
    1. En fi, esperarem amb paciència...sinó, em crearé un compte nou. Un rotllo, sí! Gràcies pel teu suport Salvador, petons :)

      Elimina
  2. Fa més d'un any que no puc compartir ni per Instagram ni per Facebook (que és dels mateixos) les meves entrades del blog. Vaig fer una entrada sobre la menstruació i em tenen bloquejada, no he pogut solucionar-ho de cap de les maneres. Ja ni ho intento.

    ResponElimina
  3. Caram, quines coses. Si han posat el llistó tan baix com per bloquejar-te per aquest motiu, potser no m'agrada pertanyer a aquesta xarxa social! Fa molt que pensar, sí!
    Una abraçada, i gracies pel teu suport!!

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!