divendres, 19 de juny del 2015

Créixer una mica

© Carme Sala; Tots els drets reservats.


Després de tant de temps fent de freelance i contra tot pronòstic, acabo de començar una feina nova!
Deixo de treballar a casa i m'enfronto a un dels reptes més apassionants però també (tot s'ha de dir) més estressants, a que es pot sotmetre una persona adulta: Entrar a formar part d'un equip  professional, en una empresa privada.

Res em feia pensar ara fa un any, que la meva forma de treballar canviaria d'una manera tan radical i que aprendria tantes coses, sense ni tan sols haver de canviar de professió.
Perquè segueixo dibuixant i dissenyant; Segueixo assentada un munt d'hores davant d'un ordinador, fent les coses que a mi m'agrada fer, però ja no sóc sola a casa; ara tinc companys i horaris...ep i fins i tot, vacances! Encara que aquest any seràn breus, per haver-me incorporat fa tan poquet temps.

Així que, potser aquest any no podré prendre gaire al sol;  estaré guanyant-me les properes vacances i aprenent coses del meu nou càrreg. Perquè el sol aquest estiu, ha sortit d'una altra manera per a mi,  però estic molt il.lusionada amb aquest repte.

Espero créixer molt aquest any...però per si de cas, desitjeu-me molta sort!

17 comentaris:

  1. Respostes
    1. Moltíssimes gràcies, Sílvia! :)
      Una abraçada forta

      Carme

      Elimina
  2. Treballar a sou és creixer? En fi, endavant i bon èxit en la nova etapa laboral! Bones minis vacances!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi tant que sí! Almenys un parell de línies més al CV!!! I un pam més en la meva autoestima :)
      Gràcies Galderich...aprofitaré al màxim els dies de vacances que em pertoquin; no ho dubteu!

      Elimina
  3. Jo estic contenta perquè encara et surten dibuixets fantàstics dels dits i això em fa feliç.
    Muas!

    ResponElimina
  4. Gràcies reina...t'he dit mai que vals un imperi? :)

    ResponElimina
  5. Respostes
    1. Moltissimes gràcies Alyebard! Es per felicitacions com aquestes que em fa tan feliç compartir-ho! Una abraçada molt gran :)

      Elimina
  6. Felicitats!!!!, Un camí nou, que segur que s´anirà eixamplant a mida de trepitjar fort.
    Força i endavant les atxes, que deia el Manel Superstar. El recordes ?
    Una abraçada.

    Fulls Grocs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estimada Fulls grocs,

      tot plegat resulta molt emocionant i alhora desestabilitzador; no t'he d'enganyar!
      Fins i tot hi ha dies que tinc malsons nocturns, en els que repeteixo en bucle errors catastròfics, fins que sona el despertador...però com tu dius, a la que surt el sol trec l'atxa de la seva funda de gantxet, i agafo empenta decidida a enfrontar-me amb totes les quatricromies que decideixin creuar-se amb mi...

      De debò que l'estampa, no té desperdici ;)

      Crec que aquest pas, em faré adicta a la Valeriana...no és greu, oi?
      Una abraçada!

      C

      Elimina
  7. Em sembla que sort no cal desitjar-te'n gaire perquè n'estic segura que amb la teva bona predisposició, el teu saber fer i la teva professionalitat te'n sortiras més que bé! El que si que et vull desitjar en aquesta nova etapa que ara comences és sobretot, molta diversió i molts aprenentatges! Si no és per això, per a què ens servirien els canvis! Una mega abraçada i un petonet de papallona ;) :*

    ResponElimina
  8. Per cert, no deixis, de tant en tant, de regalar-nos algun dels teus preciosos dibuixets! *.* We love'em! MUUAS!

    ResponElimina
  9. Moltes gràcies Apanona, ets un encant! Tens tota la raó del món...un cop acceptat el repte, és qüestió d'aprendre al màxim i passar-ho el millor possible! Mica en mica aniré agafant soltura...segur!
    I créixer, és just el que jo volia! :)

    Una abraçada forta!
    C

    ResponElimina
  10. Bona sort en aquesta nova etapa laboral!
    I volem actualitzacions del blog més sovint!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encantaria publicar més sovint! Espero tenir temps per a tot, encara que ja sé, que a tu mai t'atraparé pons007!!! Moltes gràcies pel teu missatge :) una abraçada maletil!

      Elimina
  11. Me alegro mucho y sé por experiencia que cualquier cambio es bueno, oxigena y te da nuevas perspectivas, que lo disfrutes, y no sé si esas minivacaciones te traeran por aquí...ojala que así sea

    ResponElimina
  12. Que alegría leerte Pombolita! Espero que un fin de semana podamos escaparnos y encontremos un ratito en ese patio que yo me sé, para ponernos al día.
    Me encantaría saludarte!

    De momento, un beso gordo :)

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!