dilluns, 20 de desembre del 2010

5 segons de fama!


Ahir Diumenge vaig quedar bocabadada quan a l'hora de la sobretaula, entre neules i turrons, vaig veure al final del TN de TV3 en la secció de recomanacions de webs, una imatge de la meva maleta amb el meu Pessebre, com encapçalament de l'apartat "Exposicions de Pessebres" que la web La Rana Pepa té publicada.
Perdoneu l'egocentrisme, per repetir la imatge que ara fa un any tenia penjada al bloc, però és que em va fer molta il.lusió aparèixer a la petita pantalla...seran aquests els meus cinc segons de fama, que segons Warhol em pertoquen? En tot cas, qui no tingui àvia...que es faci auto-bombo :-)

¡5 segundos de Fama!

Ayer Domingo me quedé  boquiabierta cuando durante la sobremesa, entre turrones i barquillos, pude ver al final del Tele-noticias de TV3 en la sección de recomendación de webs, una imagen de la meva maleta con mi Pesebre, como encabezamiento del apartado "Exposiciones de Pesebres" que la web La Rana Pepa tiene publicada.
Perdonad el egocentrismo, por repetir la imagen que tenía en este blog hace un año, pero es que me hizo muchísima ilusión aparecer en la pequeña pantalla...¿serán éstos mis cinco segundos de fama, que según Warhol nos tocan a todos? En cualquier caso, quién no tenga abuela...que se haga auto-bombo :-)

22 comentaris:

  1. Quin pesebre més maco, més la meva maleta! Jo ja tu vaig dir que sortiries per la tele! :)

    ResponElimina
  2. Felcitats pels cinc segons de glòria i, sobretot, pel pessebre!

    ResponElimina
  3. Iep, jo ho vaig veure!! Recordo sobretot el logo de la granota. Moltes felicitats!!

    ResponElimina
  4. ARIS: Jejeje! Al proper pessebre, hi posaré propaganda del meu llibre al darrera, en plan Estadi de Futbol...mai se sap!
    Gràcies Aris!


    TIRANTLOBLOC: Cinc segons justos...ara, a veure si n'esgarrapo cinc més! ;-)
    El Pessebre, de fusta fet a mà, és d'orígen alemany, i comprat a la Sardina Submarina, (una fantàstica botigueta de Barcelona, que per desgràcia va haver de tancar)

    Petons


    CROMLEC: Quina alegria! Si no fós que a casa tots teniem els ulls posats a la tele, avui juraria que ho vaig sommiar ;-)
    Gràcies pel teu valuós testimoni i pel teu comentari!

    ResponElimina
  5. Felicitats!!És que aquest pessebre tan xulo, bé que s'ho mereix ;D
    Petonets i molt bon Nadal!!!

    ResponElimina
  6. LYN NEWHOUSE: Moltíssimes gràcies, i Bon Nadal igualment!

    ResponElimina
  7. Perdoni, senyora Lamaleta, li podria demanar un autògraf al porquet? Mai no havia conegut a un porquet famós :-)) (quan vam aconseguir que ens concedís una entrevista el Serdito Valiente, ja l'havien fet pernils).

    ;-P

    ResponElimina
  8. ANA PRINCESA DEL GUISANTE: El señor Cerdito, anda muy ocupado últimamente...hoy tiene entrevista con Radio Sabadell, y mañana sale en el Periódico local...le mando, si no le importa, un foto autografiada suya.

    Atentamente:
    Carme LamaletaBussiness

    representante legal del señor Cerdito.

    Muás!

    ResponElimina
  9. uf! ara caldrà que entrem trucant a la porta del blog i tot oi? ;)

    ResponElimina
  10. FELICIDADEEEESS! no, no es egocentrismo pues nos alegra a todos saber que has aparecido en la pequeña pantalla! Espero que tus cinco segundos de fama no hayan terminado y vengan muchos más! Besitos y abrazos :)

    ResponElimina
  11. Es comença amb cinc segons, deprés venen cinc minuts... i ja no hi ha qui et pari! Un pessebre motl maco i una mini-fama ben merescuda.

    ResponElimina
  12. CLÍDICE: Sí, sí...i Sant i Senya! Però als amics de sempre, us deixo passar quan vulgueu, fins i tot de nit i sense avisar ! ;-)

    MR SPOQUI: La fama es muy golosa...a partir de ahora voy a usar gafas de sol siempre y para encontrar mesa en los Restaurantes caros, diré aquello de:
    NO SABE USTED CON QUIÉN ESTÁ HABLANDO, ¿NO?
    jajajajaja! :-D

    Gracias,
    ¡un fuerte abrazo!


    SM: Com que tinc el cap molt ben moblat, la meva mini-fama, la porto molt bé...per cert, on vols el meu autògraf; aquí a la màniga?

    Gràcies Salvador...avui, no hi ha qui em pari! :-D

    ResponElimina
  13. Quina ilu els teus primers 5 segons de fama, i més així.... per sorpresa :D Desitjo que siguin tan sols l'inici de la teva merescuda fama :-)
    Petons

    ResponElimina
  14. SILVIA: Sí...jo saltant davant la tele: la meva foto, la meva foto! I les nenes mirant-me amb cara d'estar sonada ;-p
    Moltes gràcies pels teus desitjos Sílvia, sí més no, t'asseguro que vaig passar una bona estona!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  15. Qué bien! conozco a una famosa!!!! jejeje
    La verdad que estas cosas hacen ilusión!!
    los bocetos son casi perfectos, como si fuesen el dibujo final!
    Un saludo!

    ResponElimina
  16. M'agrada aquest pessebre. No m'estranya que te'l seleccionin.

    ResponElimina
  17. Ah sí!? Quina gràcia!
    Doncs sí que fa il·lu; aprofita aquesta efímera fama per demanar coses, mai no se sap això dels contactes de què et poden servir!
    Podré dir que conec una famosa en les converses de Nadal que s'apropen? :)
    Per si de cas, també vull una foto,
    a canvi un petó,

    ResponElimina
  18. Vull un autógraf!Moltes Felicitats Carme!Ets original i a sobre humild...
    Feliç setmana

    ResponElimina
  19. REPORTERO DE LLUVIA: Muchas gracias...hoy parece que tendras trabajo asegurado: lluvias garantizadas para toda la jornada! :-)
    Un abrazo.


    GALDERICH: Les figuretes no fan més de 4 cmts d'alçada, però són tan xules!
    Qui m'havia de dir a mi, que m'arribaria la Glòria (encara que efímera) a través d'un Pessebre...;-p

    Salut!


    MELOENVUELVEPARAREGALO: Tens el meu permís i la meva Benedicció! I a canvi, foto i petó!!! ;-p


    OLGA-MESCAPRICESBELGUES-: Autògraf, petó i abraçada garantits...entrega abans de Nadal del 2011!

    Feliç setmana guapa!

    ResponElimina
  20. Molt bon inici, compte que la fama enganxa!

    ResponElimina
  21. 4 centímetres d'alt? Ara m'agrada més!

    ResponElimina
  22. ALYEBARD: Intento que no em pugi al cap, però...aquesta tarda, al súper, no he pogut evitar, fer una dedicatòria al signar el paper de la Visa...

    Hauré d'anar amb comte! :-D


    LEBLANSKY: Sí, aquest detall que de bon començament m'havia passat per alt donar, és important!
    Totes les figures venien dins una capça com de Llumins de cuina gran, feta de cartró reciclat...vaja, un petit tresor!

    Preparat a veure, de quina mida és el tió de casa...
    "próximamente, en este blog" :-)

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!