dilluns, 17 de maig del 2010

Papier Maché nº 3 (third issue)

Ja està aquí el nº3, d'aquesta revista australiana en edició digital, de la que ja n'he parlant en alguna altra ocasió. Pels que encara no la conegueu, us diré que aquest magazine, és totalment gratuït i es presenta dos cops l'any, amb una sel.lecció de productes per nens presentat com un quadern de tendències, amb imatges molt cuidades i un disseny gràfic fresc, en la mateixa línia dels anteriors números de Papier Mache.



Ya está aquí el nº3 de esta revista australiana de edición digital, de la que ya hablé en alguna otra ocasión en este blog. Para los que no la conozcais, os diré que este magazine, es totalmente gratuito y aparece semestralmente en la web, con una cuidada selección de productos para niños, presentado al estilo cuaderno de tendencias, con imágenes muy cuidadas y un diseño gráfico fresco y atractivo, como ya nos tiene acostumbrados Papier Mache.








Here you are the third issue of this Australian magazine in digital edition, from which I talked about some time before in this blog. For those who don't know it, I will tell you, that this magazine, is free and appears twice a year on the web, with a selection of products for children, freshly presented with eyecandy images and a fresh and attractive graphic design , in the same line that the preceding issues.




14 comentaris:

  1. Un regal per als ulls. M'ha sorprès veure-hi un dibuix de Cosas mínimas :-)) I la fotografia i l'estilisme, preciosos.
    Gràcies, tevamaleta... Bessss

    ResponElimina
  2. Ana del Guisante: Sí, les calcomanies de pared de Cosas Mínimas, també tenen un lloc a papier Maché! No m'extranya, són xulíssimes!
    Petonsssss

    ResponElimina
  3. Me la miraré, el que ens has mostrat és tot preciós!Petons i molt bona setmana!

    ResponElimina
  4. El que ens mostres és preciós i ensucrat, molt dolç. A mi m'agrada. Sitos.

    ResponElimina
  5. Molt maca! M'han agradat molt els ninos :)

    ResponElimina
  6. hay pistas con encanto... como ésta que nos ofreces hoy!

    ResponElimina
  7. Stel.la: És un magazine inspirador!
    :-)

    Olga: Segur que t'agradarà, tú que encara tens menuts, remenuts!
    Bona setmana a tu també!

    Monty: Mira't també els números anteriors si t'ha agradat aquest. Tenen molta gràcia!
    Sitos!!

    Lyn: A veure quan hi veiem els teus de zombies...jo, ja els hi veig!

    Latacones: En este nº tenemos representación nacional con Cosas Mínimas! A ver, quien se anima a probar suerte en Australia, por aquí hay talento a mares!!!
    Besos.

    ResponElimina
  8. M'encanta questa revista Carme sempre estic al cas deles novetats...molts petoents de colors...Muak

    ResponElimina
  9. La Pintoreta: Estic convençuda que si veiessin la teva feina, Carol, et farien un raconet...

    Petons variats...dolços i salats!
    ;-)

    ResponElimina
  10. Carme, cada cop que entro en el teu bloc, vaig de troballa en troballa :)

    ResponElimina
  11. Leblansky: Doncs vistes les amenaces d'epidèmia "crisi-blocaire" que circulen a tort i a dret, això és el millor compliment que avui podria sentir...s'agraeix la floreta, i ara més que mai!
    :-)

    ResponElimina
  12. Jo la vaig conèixer gràcies a tu i aquest número també m'ha encantat.
    Podríem trobar qualsevol creació de les que comentes o fins i tot de les teves :)
    Has dit que faries bikinis properament??

    ResponElimina
  13. meloenvuelve: És que tú ja ets una seguidora veterana!!!jajajaj! Si, que em volta pel cap això de fer roba de bany, però com no trobi patronista i costurera...malament pinta el projecte!! Jo vull ser com aquestes dissenyadores que posen la idea i la firma, de la resta ja s'encarreguen els seus deixebles!

    ;-)
    Molts petonets.

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!