dimarts, 27 d’abril del 2010

Hola Júlia!


Aquest és el regal que tinc preparat per fer-li a la Júlia, que ja és apunt de fer una any. M'ha sortit molt ensucrat, però em penso que a les nenes ja els van les coses dolcetes...Com que no conec l'estil de la seva habitació vaig triar aquest marc en blanc que lliga amb tot i si el llaç resulta excessiu doncs...fora!

Este es el regalo que ya tengo listo para la pequeña Julia, ahora que está a punto de cumplir un año. Me ha salido muy azucarado, pero me temo que a las niñas ya les van las cosas dulces...No conozco el estilo de la habitación donde duerme Julia y por eso escogí este marco clásico en blanco que va con todo. Si el lazo resulta excesivo, pues...¡fuera!

This one, is the l gift I have ready for little Julia, now that she is about her first year old.  I don't know the style of Julia's room, so I chose this classic white frame that is going to match with everything. 

19 comentaris:

  1. Una il·lustració preciosa!!, i molt tendra, perfecta per aquesta neneta d'un any. Jo no la trobo massa ensucrada, m'encanta fins i tot el llaç ;)
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Trobo qué és un regal molt tendre i molt adequat per una neneta d'un any. El llaç blanc encara li dóna més dolçor. M'agrada moltíssim . Petons.

    ResponElimina
  3. ¡¡Es adorable!! , precioso regalo para Julia.
    los colores son muy cálidos.

    ResponElimina
  4. Lyn: Si més no, és femenina, oi? M'encanta recrear l'ambient per veure quin efecte farà! Gràcies Eva!

    Ernesto: No tinc mai problemes alhora de fer regals als bebés...un dibuixet sempre és benvingut, i com que són tan rodonets, no costen gens de dibuixar...ha,ha,ha! T'agraeixo el comentari Ernesto! ;-)

    Mónica: Ya ves...nunca puedo evitar hacer la foto bodegón y imaginarme como quedará colgado...mis dibujos son como hijitos (ya sabes de lo que te hablo) y siempre me cuesta un poco desprenderme de ellos. ¡Gracias Mónica!

    ResponElimina
  5. Jo diria que el llaç està bé on està.... però és una opinió.
    És moníssim. Una abraçada

    ResponElimina
  6. Em penso que a la Júlia li agradarà :)

    ResponElimina
  7. Per les nenes i els nens d'un any; que mai no hi falti el sucre.
    I, ben pensat, pels que som grans tampoc. :)

    ResponElimina
  8. Ohhhh Carme!!Dolç no, dolcíssim, , és preciós!!
    Un petó, artista!

    ResponElimina
  9. Ana: Entre tu i jo...a mi també m'agrada el llaç, però a vegades em fa por passar-me. Entre tots, m'heu acabat de convèncer!! Està bé això de sondejar, eh? Moltíssimes gràcies.
    Una abraçada!

    Leblansky: Tinc notícies fresques: la Júlia encara no s'ha manifestat, però la seva àvia Teresa, semblava, molt satisfeta! I m'ho ha agraït molt! :-)

    Òscar: Ja tens raó ja, a mida que ens fem grans, perdem el gust pel dolç...i i de tant en tant es bo deixar-se entendrir. Després un s'espolsa el sucre, i aquí no ha passat res!
    ;-)

    Olga: Mentre no provoqui diabetis!
    Un petó guapa, i moltes gràcies pel comentari.

    ResponElimina
  10. La Júlia potser ara no sabrà encara apreciar prou el regal, però dins d'uns anys de ben segur que moltíssim! Original de debó!

    ResponElimina
  11. En aquesta ocasió jo sí que et diria: "me lo envuelve para regalo?" És monísssssim!
    Veus, jo diria que el llaç queda bé, però que ja m'agrada que sigui de quita-y-pon per si de cas.
    Molt xula la il·lustració, de veritat!
    Què bé veure cosetes teves algun cop :)

    ResponElimina
  12. wooowww quina maravella...es realment preciosa Carme...m'agraden moltissim les teves il.lustracions....molts petoents plens de sucre...Muak

    ResponElimina
  13. Carme J: Ja tens raó ja...ara per ara, em penso que amb un xumet ben llampant l'hauria fet més feliç, pobreta meva! :-)

    meloenvuelvepararegalo: Me'n alegro que t'agradi t...l'he embolicat amb molt carinyo amb un paper rosa, de topets blancs i un cor vermellet que amb lletra "redondilla" blanca deia: Júlia. Per últim l'he rematat amb un garbuix de cinta blanca que s'engantxava amb el cor...m'encanta fer paquets! més fins i tot que rebrel's!
    muà!

    La Pintoreta: Carol, venint de tú el compliment s'agraeix moltíssim...és tan agraït fer coses pels nadons...que t'he d'explicar jo a tú!!!

    muà, muà!

    ResponElimina
  14. Ohh Carme, preciós, dolç. Amb llaç molt millor!

    ResponElimina
  15. Hola Carme, sóc l'Agnès la mare de la Júlia i el regal és preciós amb llaç (que li deixarem) i sense. He estat mirant una mica per aquí i fas unes coses moníssimes. Moltíssimes gràcies i segur que a la Júlia li encanta

    ResponElimina
  16. Hola Agnès! Estic molt contenta que t'hagi agradat...la Júlia potser s'hagués estimat més un ninot o un xumet, però segur que de gran li farà gràcia el dibuixet! Ja veus, que la majoria vota pel llaç! El món dels blogs és una passada...fins i tot he fet un sondeig d'opinió!

    Benvinguda a la meva maleta. Passa quan vulgui's!
    Molts petonets, especialment per la Júlia!

    ResponElimina
  17. Monty: Moltes gràcies pel cumpliment...ja veus que això dels bebés demana dolçor...petons!
    ;-)

    ResponElimina
  18. meloenvuelvepararegalo: És que embolicar, és com posar la cirereta del pastís! Llàstima que no li vaig fer fotos!
    El proper cop, ho faré...bona idea!

    Petons.

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!