divendres, 26 de març del 2010

And the winner is...


Obras originalmente cargada por pilipo.



Ahir es va entregar el Primer Premi Internacional de Il.lustració al il.lustrador gràfic Pilipo (Philip Giordano) El concurs es va cel.lebrar dins del marc de la Fira del Llibre Infantil a Bolonia (Itàlia). El jurat del concurs va recalcar la influència del Surrealisme i el Pop-Art que intervenen en l'elegant ornamentació de les seves il.lustracions. Podeu seguir la seva obra a través del Flickr. Felicitats Pilipo!




AND THE WINNER IS...

El ganador de la I edición del Premio Internacional de ilustración celebrado en la Feria del Libro Infantil de Bolonia ha sido el ilustrador gráfico Pilipo (Philip Giordano). El jurado del concurso recalcó la influencia del surrealismo y el Pop-art presente en la intrincada ornamentación de muchos de sus dibujos. También podeis seguir su obra a través de Flickr. Bravo Pilipo!





AND THE WINNER IS...

Philip Giordano (Pilipo) was the winner of the I International Illustration Award celebrated in the Bologna Children's books Fair. The jury stressed, the influence of Surrealism and Pop Art present in the elegant ornamentation in his work. I only said: Bravo Pilipo! You can follow some of his gorgeous works on Flickr.


10 comentaris:

  1. M'ha agradat molt la seva obra, gràcies per compartir-ho!

    ResponElimina
  2. Els seus traçats de una línia fina, fan uns dibuixos netíssims...jo no sabia ni que s'hi havia presentat a Bolonia però tenia preparada una entrada amb el seus treballs...al saber-ho l'he hagut d'adelantar! Bravo, bravo!

    Bon cap de setmana Lyn...i si s'escau, bones vacances!
    :-)

    ResponElimina
  3. Em van encantar aquests dibuixos ahir quan els vaig veure:com molt suaus tots ells rodons... i pensava que ha t'ho havia dit.Veig que no, glups, deu ser la primavera :)
    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  4. meloenvuelve: Ho comparteixo tot! Jo també estic amb el cap...no sé on! Fi de setmana, canvi horari, la Primavera...tan se val! Feliç cap de setmana per a tú també! Muàs!

    ResponElimina
  5. Jo que em pensava que el premi era per a mi... Aiii que avui hem passat per un aparador i estava ple de "tus" i li he dit al meu nen gran si sabia de qui era i m'ha dit que "és clar".
    Besitos

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies Ana...una abraçada enorme per l'Antoni petit (que cada dia és més gran!)Muàs!

    ResponElimina
  7. Uns dibuixos molt bonics. M'encanten aquests arbres.

    ResponElimina
  8. Ernesto: Qui no faria la migdiada sota un arbre així!!
    ;-)

    ResponElimina
  9. Me ha encantado descubrirlos gracias a ti, siempre hay sorpresas en tu blog :D me ha gustado mucho el árbol primero y la portada del libro amarillo con peces y pulpos. Petonets, buen dia :)

    ResponElimina
  10. Muchas gracias Mónica...me encanta compartirlos!
    Coincido contigo, petonets para tí también ;-)

    Buen día!

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!