dimecres, 3 de març del 2010

Aurélie Guillerey

Imatges extretes de La Marelle
Cansat del ambient gris del hivern? De la monocromia imperant aquests dies? Doncs si voleu color...heu encertat el lloc! No cal esperar a l'arribada de la Primavera...jo a la maleta hi he trobat el què més necessitava...unes racions d'Aurélie Guillerey, i l'espera no se us farà tan feixuga! Jo, en veurel's m'han vingut fins i tot ganes de xiular..."ah, la couleur!"

¿Cansado del ambiente gris del invierno?, ¿De la monocromía de ésta interminable estación? Pues si quereis color...¡habeis acertado el sitio! No hace falta esperar la llegada de la Primavera...yo en la maleta he encontrado justo lo que hoy necesitaba: unas raciones de Aurélie Guillerey para hacer más corta la espera. A mi, sólo de ver sus dibujos me han entrado unas ganas de silbar..."Ah, la couleur!"


Tired of the grey winter skies and this season's monochromatic ambient? If you want color...you're in the right place! No need to wait until Spring comes...in my suitcase I've just found what I was in need: some portions of Aurelie Guillerey's vivid drawings, so the awaiting of the new season won't seem too long. Just looking on her illustrations, I felt a sudden urge to whistle..."ah, la couleur!"

10 comentaris:

  1. Quines ilustracions tan alegres ...son precioses....molts petonets de colors...Muak

    ResponElimina
  2. J´aime l´image "Jour de marché"
    Justament la tinc en postal...! La vaig trobar en algun raconet de França i no vaig dubtar en quedar-me-la amb molt de gust.

    ResponElimina
  3. Ana: Refrescant com una Mirinda! Bisitos.

    Lisa: Hi Lisa, many thanks for your comment, you're welcome here! ;-)

    La Pintoreta: Buscava alguna cosa que destaqués en aquests dies tan plujosos...i em sembla que ho he trobat!! Muaks!

    Stel.la: Això sí que em fa enveja...jo tot ho trobo desde casa! Moltes gràcies Stel.la! Petonets!

    ResponElimina
  4. Avui que tot el dia ha estat gris... fa una joia veure aquests dibuixos!
    Avui jo he estat la noia du Jour de marché, idèntica però la meva gabardina no és blava.


    Ei!! no m'havia fixat en el Cultivacoeur!!!!!

    ResponElimina
  5. Meloenvuelve: El contrast entre el dia i els dibuixos de l'Aurélie, em fa pampallugues als ulls...sí, tota una joia! petonets...:-)

    ResponElimina
  6. Me gustan tus ilustraciones son originales y muy bonitas, yo escribo cuentos mi blog se llama: Los Cuentos de Nati, si te gusta podrías quedarte sería un honor para mí.
    hasta pronto yo me quedo en el tuyo, besos nati.

    ResponElimina
  7. ¡Bienvenida Nati!, ¡Muchas gracias por tu visita y tu comentario! Un abrazo.

    ResponElimina
  8. es molt maco!Fa que el dia es torni alegre. petons Martina

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!