dilluns, 8 de març del 2010

Peter Birckhauser

Impressionant imatge signada per Peter Birckhauser. Un altre suís, famós pels seus cél.ebres cartells publicitaris...començo a pensar que la xocolata suïssa deu tenir alguna cosa  a veure amb l' alt percentatge d'artistes d'aquest gènere, que van proliferar en aquest petit païs, al llarg de mitjans del segle XX. Coetani d' Herbert Leupin o Donald Brun, entre d'altres. Imatge, de InternationalPoster.

Impresionante imagen firmada por Peter Birckhauser. Otro artista suizo, famoso por sus célebres carteles publicitarios...empiezo a pensar si el chocolate suizo debe tener algo que ver con el elevado porcentaje de artistas de éste género, que proliferaron en este pequeño país a mediados del siglo XX. Coetáneo de Herbert Leupin o Donald Brun, entre otros. Imagen, de InternationalPoster.

4 comentaris:

  1. Així que Suïssa té molts artistes del disseny? Has dit xocolata i jo ja he vist el fons d'aquest dibuix d'aquest color, olor...
    Ai! Vaig a mirar-me el teu link a Brun, el Leupin m'ha semblat molt vitalista.
    Merci i bona nittttt,

    ResponElimina
  2. Sempre ens ensenyes coses...quina maleta més màgica...molts petonets de colors...Muak

    ResponElimina
  3. N'hi ha maletes plenes de genis del cartellisme publicitari!!!(No només la meva) I molts d'ells eren suïssos...si no era per la xocolata, doncs...a què es deu? Ah...a mi Leupin també em torna boja! Mare meva quin nivell aquests suïssos!!

    Moltes gràcies a les dues...em sento molt ben acompanyada ;-) petonets.

    ResponElimina
  4. Hace 4 años encontré un cartel de pkz espectacular, maravilloso blanco con botón amarillo y letras azules.. me lo vendían en 500 €, dije que no y llevo arrepinitiéndome todo este tiempo. no tengo dinero pero sí muchos remordimientos.
    Aquí pueden saber algo de Arrhenius. Bss
    http://www.0034gallery.com/2010/02/ingela-arrhenius.html

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!