dimarts, 23 de març del 2010

Viva la Vida! por Toru Fukuda

Al.lucinants els dibuixos de Toru Fukuda...vibrants i plens de vida! Els hauria posat TOTS dins la meva maleta, però potser a Toru li hauria semblat excessiu...em conformo amb aquests i en facilitar l'enllaç a la seva Galeria del Flickr o al seu web on trobareu il.lustracions tan xules com aquestes o fins i tot més...alegria, alegria!
¡Alucinantes los dibujos de Toru Fukuda...vibrantes y llenos de vida! Los hubiera metido TODOS dentro de la maleta, pero quizás a Toru le hubiera parecido excesivo...me conformo con éstos y con facilitaros el enlace a su Galería de Flickr o a su web donde encontrareis ilustracions tan chulas  como estas o hasta más...alegría, alegría!
Amazing...vibrant and lively drawings by Toru Fukuda! I would like to have them ALL in my suitcase, but it might have seemed excessive to Toru ... I am satisfied only with a few of these and provide a link to his Flickr gallery or his website, where you'll find illustracions as cool as these, or even more ... and let yourself be seduced by the joy of his illustrations!

14 comentaris:

  1. Estic descobrint un món sencer gràcies a la teva maleta, i a la teva feina. Es una monada, tot.

    ResponElimina
  2. Riu-te tú de la de la MaryPoppins...ni jo acabo de saber tot el què hi ha a dins! Alguna cosa semblant em passa a mi amb el teu blog...avui he descobert una classe de pomes...que no acabo de saber de quina espècie són...ja ho diu ma mare: la millor fruita, vé de Lleida! Petonets.

    ResponElimina
  3. ¡¡Simpático descubrimiento!!, muchas gracias :D
    feliz martes.

    ResponElimina
  4. Són moníssims! Quin bon rotllo que donen :)

    ResponElimina
  5. Mónica: Fue descubrirlo y...a la Maleta! Feliz Martes Mónica!

    Lyn et Stel.la: Fresc i alegre...una fábrica de bon rotllo aquest Toru!
    Petonets :-)

    ResponElimina
  6. Miss Marble: A mi me entusiasmaron, me costó un montón escoger sólo ...7!!!me alegro que a ti tambien te gusten!! Un beso!

    ResponElimina
  7. Sí, sí molt bon rotllo... fins i tot diria que un pèl hippie, no?
    Ideals per començar la primavera :)

    ResponElimina
  8. Ja saps què diuen t: "Don't worry be Hippie"!!!...i ara un de pitjor: Més val Alegría primaveral que Alèrgia primaveral....estic inspirada avui! Molts petons! ;-)

    ResponElimina
  9. Uns dibuixos amb molta quantitat de sensibilitat. M' agrada aquesta combinació
    de formes i de colors.

    ResponElimina
  10. Ernesto: Aquest és un d'aquells descobriments express...va ser trobar-lo i fer l'entrada...em van agradar, perquè són naïf, pels colors...no sé ben bé perquè però em van picar l'ullet! Per cert estic ben intrigada amb la història de l'aneguet...ara hi torno a veure si algun comentari m'ajuda a esbrinar-ho...:-)

    ResponElimina
  11. que xulos pporten molt bon rotllo!

    ResponElimina
  12. Martina: La meva puça, m'ha deixat un comentari...ets la més eixerida de les meves seguidores...però ara, a dormir! Petonets guapa!

    ResponElimina

Si has passat per aquí i vols afegir alguna cosa o donar la teva opinió, estaré molt contenta de llegir-te i fins i tot de contestar-te; Gràcies!